VALPAR!

2013-12-06 @ 15:16:21 ? Direktlänk ? Donja
Sorry för gålig uppdatering från min sida, men jag har socit så dåligt denna veckan så ja har bara gått upp för skolan och efter det gått och lagt mig igen >.<

Men här kommer lite uppdateringar ^^

I onsdags gjorde vi en lite klassresa på eftermiddag hem till en i våra klass som har en kennel med sin familj. Hon har pyreneisk mastiff och just då hade hon åtta söta valpar som bara var 8 veckor!! så jälka söta!!!

 

 

 


Igår försov jag mig rejält så jag gick inte till skolan försen efter lunch :/ och då hade de börjat både regna och blåsa, vilket var otur för vi skulle träna hundarna första lektion -.-' När det var klart var vi pisseblöta så fick föna både hundarna och oss hehe xD
 Efter den jobbiga lektionen fick vi hjälpa ettorna att träna sina hundar! Vi delade upp oss i fyra grupper, jag var med en tjej och vi skulle hjälpa dom att träna in hur man hanterar och visiterar sin hund eller mer hur man lär hunden att låta andra än ägaren göra det! Det är förvanandsvärt många hundar som inte låter någon annan röra dom!
Många grupper var tvugna att gå ut igen, men vi fick vara inne, hehe ^^


Idag sov jag hela dagen!! Riktigt gott att äntligen få sova >-< Vad har ni gjort denna veckan? :)


-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0