Om Donja :)

2013-11-13 @ 19:43:00 ? Direktlänk ? Donja
Här kommer lite bilder och annat på mig!

Jag är 19 år och är en allmänt udda tjej. Jag är oftast väldigt glad och kan hoppa runt och bara fnittra. Det finns dock även stunder då jag kan vara väldigt deppig utav mig, men då försöker jag tänka positivt och på vilka fina människor jag har runt mig :)

Jag är urdålig på att skriva och jag bryr mig inte så mycket ifall jag skriver rätt, bara det inte står nått helt annat än vad jag tänkt skriva >.< (vilket kan hända...).

Jag är en tjej som gör saker som jag gillar och gillar jag inte det jag gör så förlorarar jag koncentrationen fort, men det betyder inte att jag är dålig på det. Fattar ni? x)

 
Jag har ganska dåligt självförtroende vilket alla inte riktigt kan se i början. Men den blir bättre för var dag som går!

Dom flesta gillar att kolla på skräckfilmer med mig för jag är en av dom som hoppar omkring, gömmer mig under sängen och gallskriker som en riktig, typisk tjej från en dålig amerikansk film.
Men jag föredrar att se på fantasy, drama, äventyr, kärlek och även japansk drama! <3

 
Jag äger en hund på snart 5 år som betyder allt för mig <3. Hon heter Chessa som jag har bestämt betyder Blomma på Japanska för jag hittar ingen översättning >.<.
Hon och jag går på en skola som vi bor på under vardagar och dom flesta helger. Där får vi tillsammans lära oss och även testa Agility, Freestyle, Sök, Spår, Lydnad m.m
Vi får såklart också göra dom mera tråkiga sakerna som Sv, Eng, Historia m.m
 
 
I framtiden hade jag tänkt att jobba med att hjälpa folk att träna sina egna hundar rätt och att föda upp Japanska Spetsar (Chessa's ras) och även någon annan ras. 
Vid sidan om hade jag även tänkt att trimma hundar, sälja min konst och fotografier och även kanske fixa frisyrer på folk ;)
Som B plan blir jag väl lärare... :s
Jag är en tjej som älskar och parta och dansa, men helst när ingen kollar...

Jag älskar även musik! Jag har musik på vart jag än är och vart jag än går! Helst skulle man vilja ha med högtalare med sig överallt också men dom har jag sprängt...

Böcker älskar jag också. Har jag börjat läsa en bok jag gillar så har jag läst ut den innan dagen är slut och jag läser inga tunna böcker!

Min stil är lite udda. 
Jag har precis upptäckt stilar från Japan som jag gillar (upptäckte de för kanske 3 år sen?)Men jag har alltid gillat lite udda stil. 
Hippie och flowerpower stilarna är lite av mina favoriter. 
Men jag tycker jag har ganska mycket fashion kläder också? Så jag har lite allt-möjligt-stil typ x)

 
 Där har ni det mesta om mig! 
Kortfattat är jag (enligt mig själv):
Lugn
Smart
Fundersam
Knäpp
Glad
Underbar
Dåligt Självförtroende
Snygg
Ful
Allt och Lite till!

Ställ gärna frågor om det är något ni undrar över ;) Hoppas ni gillar mig!
Ha de! <3

 



- D

Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-11-13 @ 19:43:17 ? http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0