Chessa <3

2013-11-14 @ 17:49:00 ? Direktlänk ? Donja
Chessa är en Japanska Spets, Jappe, på snart 5 år. Hon älskar månniskor och alla människor älskar henne. (av uppenbara skäl... ^^)
Chessa är väldigt tolerant så man kan i stort sätt göra vad som helst med henne utan att hon bryr sig, vilket gör att väldigt många mobbar henne lite, speciellt jag x) Men hon kan ge igen ibland, som t.ex gömma min strumpor...
Min vovve älskar att bada, busa, springa runt som en galning, äta, sova, göra agility och freestyle!

Hon älskar ju såklart mig också >.<
Jag kommer skriva mycket om henne i denna bloggen eftersom hon i stort sätt utgör halva mitt liv ^^ Men visst är hon söt? :P <3


 -D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0