Besöksdag!

2013-11-27 @ 15:46:00 ? Direktlänk ? Bilder
Idag efter lunchen så hade vi hundlektion och där fick jag bada och borsta Chessa så nu är hon alldeles fluffig och vit ^.^ Och hon har världens mjukaste päls efter att jag hällde över typ en halv flaska balsam på hennes så nu hon är så jäkla gosig och krama!

 


 
Efter middagen nu ska jag tillbaka till hundhuset! Det är besöksdag idag vilket betyder att folk kommer på besök (från andra skolor tror jag) och ser hur det är att gå och bo på skolan här ^^ Så jag och en till kommer få ta hand om dom i lite mer än en timma typ, från klockan 17 och framåt :) Har ingen aning vad vi ska göra med dom dock, men det får vi väl veta då ^^

Vad ska ni göra resten av dagen? :)
P.S Solnedgången är hur fin som helst nu! Ser ut som om himmlen brinner 0.0


-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0