Julkalender!

2013-12-01 @ 17:20:42 ? Direktlänk ? Donja
Sitter på nu på centralstationen ensam med lilla Chessa och väntar på att klockan ska slå 18.40 för då åker tåget hem till skolan ^.^


Fick en lite present av Elin idag! Hon mötte mig när jag skulle till spårvagnen hit :)

Hon bad mig först välja mellan färgerna rosa eller röd, jag sa röd, sen bad hon mig att blunda och räcka ut handen. När hon lagt nånting stort och platt i min hand bad hon mig att öppna ögonen igen, där i min hand fanns en röd hello kitty kalender, skit söt, men fattade inte vad den hade med färgen rosa och göra. Innan jag hann ställa några frågor så bad hon mig ge den till henne. Jag tänkte: Jaha, här då...? Och gav den till henne och då gav hon en annan hello kitty kalender som var rosa. Hehe ^^ Då sa hon: Så! Nu har vi gett varandra varsin julkalander, bra va?

Så söt, hehe. Bara min blondin är så bäst ;) <3


-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0